** Budan.blog.hr ** Alternativa, zen filozofija, duhovne teme, haiku, poezija, umjetnost, vizije, mudrosti, razmišljanja, priče

14.10.2007., nedjelja

TAJNA

halo dragi, "TAJNA"

evo jedan mali isjecak iz filma "THE SECRET", koji vec nesto oko pola godine koliko ja to znam, kruzi u Ezoterickim - krugovima. Ja sam ga dobila na moru od jedne slatke male mlade djevojke. Na zalost film je na Engleski.

Ali evo toliko o cemu se rad u filmu, sto sam si ja zabiljezila.

Samo veliki su znali, kao Bethowen, Edison, De Vinci itd. Tajna ce ti dati sve.

SRECU!

Mozes biti sve - millioner, sve sto hoces, isceljen, i sva cuda sto su se dogodilo je zato sto smo znali primjeniti Techniku.

Svi radimo sa jednom beskonacnom moci, prirodom zakona svemira.

Gdje god da si na svijetu, svi radimo sa zakonom privlacenja.

Zakon privlacenja sa virtualnom slikom uma.

1% ljudi je znao tu tehniku u vezi zakona privlacenja.

Ako ja znam da sam magnet privlacenja, promislis sto hoces, misli postaju stvari.

Misli su Ferquencija.

Vecina misli su to sto ne zelmo, pa to i privlacimo , i zato se to i ponavlja.

Sto promatras to i privlacis.

Kod promatranja jos uvijek aktiviram te misli, uvijek nesto aktiviras sto razmisljas.

Trebamo se FOKUSIRAT na ono sto zelimo.

Stavi fokus na sve sto zelis.

Nema STVARNOSTI bez UMA; UM oblikuje vanjski svijet.

Tajna je bila cuvana. Sve sto vam se nije svidjalo u zivotu vi ste privlacili.

Neka vam OSJECAJI GOVORE (kako se kod ovog ili onog osjecam) sto je dobro za KREACIJU.

To sto mislim sada - dali je to uskladjeno sa tim da se dobro osjecam,
onda to mogu cinit (mislit/fokusirat) dalje a ako ne - onda ostavi.

Sve sto osjecas je reakcija onog sto dobivas.

Podigni EMOCIJE u JUTRO (kad se probudis) i ne dozvoli da ti ih neko promjeni ili spusti...

Visoka Ferquencija je osjecaj LJUBAVI.

Osjecaji koje mislis i sto manifestiras to je uvijek jedno.

Aladinova lampa, kada je iz nje izisao DIV, rekao je; "TVOJA ZELJA JE meni Zapovjed."
Nije bilo limitiranja Zelja. To sto mislis i osjecas to i manifestiras. (MISAO JE DIV (iz Aladinove lampe)).

To sto mislimo to i osjecamo – sto osjecamo to i mislimo.

Treba se pitati sto hocemo.

Universum slusa tvoje (nase) misli.

Napisi sto sve zelis imati.

Ja bi htio ovo isustvo ………….

Svemir ce ti odgovoriti ….

Svemir uvijek odgovara….

Kada znamo sto zelimo – svemir ce sve uciniti
I organizirati da dobijemo to sto zelimo.

Trebas sebe dovesti u to STANJE da je tvoja zelja vec tu,
imati osjecaj zahvalnosti, sve je vec ucinjeno.
Zivimo u tom STANJU – koje zelimo imati.

Sve sto osjecamo je bitno – pronadji MJESTO u sebi
gdje to osjecas - da je TO tako.

Budi siguran da sve te tvoje zeljene i stvari vec imas.

Ako zelis novac, ti ces taj novac privuci…

Budi oprezan jer sve sto zelis privlacis – privuci ces na taj nacin
dali si toga svjesan ili nesvjesan.

Koliko vremena ce trebat da to privucemo, ovisi,
koliko smo spojeni sa svemirom.

Radi i treniraj sa malim stvarima….

Reakcijom i primjenom time…
u stanju smo sve probleme brzo rijesiti.

Moras naci nacin da to savladas.

Problemi i RACUNI --- to je ono sto si bio u proslosti ….

To nemoras KREIRATI u BUDUCNOST.

ZAHVALNOST – Siri tvoju Kreativnost.

Pravi LISTU o svemu gdje si DOBAR I USPJESAN.

Svako jutro se pocinjem ZAHVALJIVAT na svemu sto radim I imam.

Pronadji ljepe okrugle ili dugoljaste KAMENJE(cicie),
koji me podsjecaju na zahvalnost.
(Stavi ih negdje gdje ce stalno privlaciti tvoj pogled).

(ja sam pronasla puno ljepih kamenja i na neke sam napisala, na pr.)

“U kojem Svijetu zelim zivjeti?” (Blagostanju ili Manjku)
“Nista ne postoji izvan mene, sve je u meni”.
“Paznja! OPASNOST ZARAZE!” (ako sam u blizini nizih VIBRACIJA t.j. ljudi koji imaju moc
da me izbace iz ravnoteze – (AKCIJA i REAKCIJA).itd.
“Ljubav je najvisa Ferquencija”

Ova moc je tako velika…

Druga stvar je Vizualizacija…

Znanstvenici su radili pokuse sa vise grupa ljudi, (Sportasa)
Vizualizacijom … Trceci u UMU…. Misici su radili Ferquenziju
kao da su stvvarno trcali.

Trebamo uvjek misliti kraj REZULTATA koji zelimo.
REZULTAT mora biti u TU i SAD. (neu u buducnosti).

To ISKUSTVO mora biti tako realno kao da je vec sad tu,
kao da ga vec imas… zivis.

Time ubacujemo Ferquenciski SIGNAL u Svemir kao da vec imamo.

Ako zelis neku posebnu MARKU AUTA, vizalizijaj da sjedis upravo sad u tom autu.
Saltaj, dodavaj gas, vrti volanom, predstavi si cestu kojom vozis, osjeti miris benzina,
osjeti sjedalo ispod sebe, osjeti kako vjetar leprsa tojom kosom…. (ako je CBRIO)
Cim vise osjecaja ubacis u tu
viziju – tim bolje. Moras osjecati da si vec u tom autu –bas sad.
Tu u tom prostoru gdje si bas sad, cini to kao da je to stvarno tako…

Nije bitno kako ce to doci, to je stvar UNIVERZUMA.
Ti moras imat samo to SJEME kao da je to vec stvarno tu…

Korjen je toga da se ti stvarno osjecas tako…

Nacrtaj si par ploca (na kartonu papira) … ili izrezi slike i poljepi ih
na te kartone, sve sto zelis, auto stan kucu, novac partnera iii,
vizualiziraj kao da to vec imas...

To su onda tvoje vizualne PLOČE.

1.Odluci sto zelis
2. Vjeruj da to vec imas.
3. Budi zahvalan - za to..

Dozvoli SVEMIRU da on to manifestira.

1. Osjeti kakav je to osjecaj – kad to imas???
2. Zamisli neki CILJ i ostvari Cilj.
3. Vjeruj u taj CILJ.
4. Zatvori oci i vizualiziraj kako bi to bilo da si vec na cilju…
5. Imati inspiraciju i vjerovat u to.
6. Kako si veseo i radostan jer si na cilju.
7. Fokusiraj USPJESNOST.
8. Ako pricas i onda AKTIVIRAS.
9. Napisi si jednu UPLATNICU na kojoj si KAO dobio 100.000 $,
umjesto 50.000$ (place ili za svoj rad).
10. Govori Afirmacije kao; “NOVAC MI DOLAZI LAKO”
11. Prvo mora biti UNUTARNJA SREĆA, da je to tako.
12. RADUJ SE, onda ce to svemir uciniti.
13. Naslikaj svoj savrseni ODNOS – sa Partnerom, Kolegama i slicno.
14. Tvoje okruzenje mora imati isti odnos sa tvojim zeljama…
To si ispunis time jer ti to zelis imati..
15 .Postovanje za samog sebe ce vam donjeti postovanjei od drugih.
16 . Radi biljeske od ljudi. Sto ti se svidja kod njih.

Tjelo je odraz razmisljanja.

Imunoloski system je stvoren za ozdravljivanje sebe.

Covjek postaje ono o cemu razmislja.

Nesmijemo stvarati otpor prema necemu,
jer zakon privlacenja je privuci to jos vise…
SVEMIR KOPIRA OSJECAJE.

Ako govoris da nesto nije dobro,
onda to jos vise KREIRAS.

Ti iz sebe prenosis na van.

Pronadji OSJECAJE koji TE UZDIZU…
Povisuju tvoju Ferquenciju.
(a to je osjecaj ljubavi, srece, radost, pjesma, ples i i i.)

Evo dragi, to je sto ja imam na brzaka prevedeno od one djevojke koja mi je dala taj film.

Nemojte se cudit mom pisanju ali meni fali jos puno nasih rijeci jer vec dugo zivim u Njemackoj.
Puno ljepih pozdrava od Budimke.

P.S. Na primjer ja sam si izstampala taj Text i svako jutro kad se probudim i svaku vecer prije spavanja ga procitam, da ne zaboravim sto mi je ciniti.


Post dobiven od Budimke, Mirjane do Iride. Hvala dragoj Iridi na dopuštenju
prenosa teksta na moj blog.



Irida


- 16:20 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (11)
Studeni 2015 (10)
Listopad 2015 (20)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (17)
Srpanj 2015 (24)
Lipanj 2015 (25)
Svibanj 2015 (25)
Travanj 2015 (25)
Ožujak 2015 (26)
Veljača 2015 (20)
Siječanj 2015 (27)
Prosinac 2014 (29)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (28)
Rujan 2014 (21)
Kolovoz 2014 (26)
Srpanj 2014 (28)
Lipanj 2014 (23)
Svibanj 2014 (26)
Travanj 2014 (26)
Ožujak 2014 (26)
Veljača 2014 (23)
Siječanj 2014 (25)
Prosinac 2013 (26)
Studeni 2013 (26)
Listopad 2013 (26)
Rujan 2013 (29)
Kolovoz 2013 (25)
Srpanj 2013 (17)
Lipanj 2013 (22)
Svibanj 2013 (28)
Travanj 2013 (26)
Ožujak 2013 (27)
Veljača 2013 (27)
Siječanj 2013 (26)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (27)
Listopad 2012 (28)
Rujan 2012 (27)
Kolovoz 2012 (23)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (22)
Svibanj 2012 (24)
Travanj 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna poruka:

Poštovani Blogeri!

Objavljeni postovi:

Hvala svim znanim prijateljima i neznanim posjetiocima na komentarima na mom blogu!