** Budan.blog.hr ** Alternativa, zen filozofija, duhovne teme, haiku, poezija, umjetnost, vizije, mudrosti, razmišljanja, priče

07.03.2006., utorak

ZEN I DRUGE PRICE - 199


PA STO TO CINIS!
PA STO TO GOVORIS!
------------------




Danas se prepricavaju mnoge ludorije u vezi s uciteljima i njihovim ucenicima, te o nauku koje ucitelj ostavlja iza sebe u nasljedstvo ucenicima ljubimcima, koji tako postaju ovlasteni da prenose istinu vlastitim sljedbenicima. Dakako, zen bi i trebalo tako prenositi, od srca srcu, i u proslosti
se upravo tako i zbivalo. Vladala je tisina i skromna poniznost, nije bilo nikakvih tvrdnji ni izricitih objasnjavanja. Tko bi dobivao takav nauk, drzao bi stvar u potpunoj tajnosti, cak i nakon sto bi proteklo
dvadeset godina. Sve dok netko drugi, potaknut vlastitom potrebom, ne bi otkrio da na raspolaganju stoji pravi ucitelj, nitko ne bi znao da je taj nauk vec bio poducavan, i cak i tada prilika bi se ukazivala na posve prirodan nacin, a nauk sam sebi krcio put. Ucitelj nikada, ni u kom slucaju, ne bi izjavio:
- Ja sam nasljednik toga i toga.
Takva bi tvrdnja iskazivala upravo suprotno.
Ucitelj zena Mu-nan imao je samo jednoga nasljednika.
Njegovo ime bijase Shoju. Kad je Shoju zavrsio svoje izucavanje zena, Mu-nan ga pozva u vlastitu odaju.
- Starim - rece mu - a koliko ja znam, Shoju, ti si jedini koji ces nastaviti prenositi ovo ucenje.
Evo, ti jedna knjiga. Prenosena je od ucitelja do ucitelja tijekom sedam, narastaja. I ja sam unio sam u nju mnoge dodatke, prema vlastitim stavovima. Knjiga
je iznimno dragocijena i ja ti je darujem kao simbol tvojega nasljedovanja.
- Ako je ta knjiga toliko vrijedna, bolje bi ucinio da je ti zadrzis - odgovori Shoju. - Ja sam tvoj zen primio bez ikakvih zabiljeski i meni je on dobar takav kakav jest.
- Znam - rece Mu-nan. - Pa ipak, sedam je narastaja kako se to djelo prenosi s ucitelja na ucitelja, tako da je mozes sacuvati u znak da si primio ovo ucenje. Evo, uzmi.
Razgovarali su ispred posude sa zeravicom. Tek sto je knjigu uzeo u ruke, Shoju je baci na uzareni ugljen. Nije imao nikakve zelje da nesto posjeduje.
Mu-nan, kojega nikada ranije nije obuzimao bijes, odjednom vrisne:
- Pa sto to cinis?
Shoju jednako brzo uzvrati povikom:
- Pa sto to govoris?


/101 zen Stories, transcriebed by Nyogen Senzaki and
Paul Reps, London and Philadelphia,1939.
Nyogen Senzaki, Paul Reps,101 ZEN PRICA,Zagreb,2000.
- Urednik Damir Mikulicic, Prevela Ita Kovac/




- 08:02 - .. A sada ti .. (21) - Sačuvaj na papiru - #
bojko bit ce da nanovo ne redi.... (04.03.2006. u 09:33)

bojko DOBRO JUTRO ZELIM!, fulao sam. pozdrav, boro (04.03.2006. u 09:33)

bojko --- BlogOye Balkan Blog Portal wrote: > Od 1. marta BlogOye je ni kriv ni duan na svom > matičnom domenu www.blogoye.org i serveru, > praktično zarobljen. Naime usled problema > izmedju provajdera kod koga je BlogOye hostovan i > njegovog nad-provajdera kompletan saobraćaj > prema provajderu je stopiran. > > Na alost u celoj toj priči, BlogOye nema > nikakvog uticaja na razvoj situacije, tako da nam > ostaje samo da sačuvamo strpljenje, i nada da > će server proraditi kroz koji sat, ili > najkasnije do ponedeljka :(( to je zvanična > informacija provajdera koju smo dobili... do tada > ... stay be cool ... i naravno čitamo se na > BlogOyu ;) > ------------------------------ ------------------ s desne strane blog "BORO" imam ga na tom linku, nadam se da ce maticna domena uskoro proraditi. drzite mi palceve. pozdrav, boro (04.03.2006. u 09:37)

bojko --- leah_inutero wrote: > Prijateljstvo se nemoze objasniti - Ono se osjeca > !!!>Kada vam se ucini da gubite kontrolu nad > svojim zivotom, kada 24h na dan nijedovoljno, > sjetite se tegle kiselih krastavaca... i > kave.Profesor > je stajao pred grupom studenata na satu filozofije i > drzao nekepredmete iza sebe. Kada je sat poceo, > bez rijeci je podigao veliku, praznuteglu kiselih > krastavaca,stavio je na katedru i napunio > lopticama za tenis.Potom je upitao studente da li je > tegla puna. Slozili su se da jest.> > >Zatim je > profesor podigao kutiju punu kamencica I sipao ih u > teglu. Blago ju jeprotresao. Kamencici su se > otkotrljali u prazan prostor izmedu loptica.Tada je > ponovo upitao studente je li tegla puna. Opet su > odgovorili da jest.> > >Sljedeca kutija koju je > profesor ! uzeo, bila je puna pijeska. Kada ga je > sipao,pijesak je, naravno, ispunio sve preostale > supljine u tegli. Pitao je jos jednomje li tegla > puna.Studenti su skruseno odgovorili da jest.> > > >Onda je profesor ispod stola izvadio dvije salice > pune kave i sipao ih u teglu.Kava je natopila > pijesak. Studenti su se smijali.> > >Sada!', rekao > je > profesor, dok je smijeh zamirao, 'hocu da shvatite > da ova teglapredstavlja vas zivot. Teniske > loptice su vazne stvari u vasem zivotu: vasaobitelj, > vasa djeca, vase zdravlje, vasa vjera i stvari > kojima se strasnopredajete.> > >To su one stvari uz > koje bi vas zivot i dalje bio ispunjen, i kada > bi sve drugonestalo. Kamencici su ostale stvari koje > su vazne: vas posao, vasa kuca i vasauto. > Pijesak predstavlja preostale stvari. Male stvari. > Ako napunite teglupijeskom, nema mjesta za > kamencice i teniske loptice. Isto vazi u zivotu. > Akopotrosite sve svoje vrijemei energiju na male > stvari, nikada necete imati mjesta za one vazne > stvari.> > >Vodite racuna o stvarima koje su kljucne > za vasu srecu.> > >Igrajte se sa djecom. Nadjite > vremena za odlazak lijecniku. Izvedite partnerana > veceru. Ponasajte se ponovo kao da vam je 18. Uvijek > ce biti vremena da seocisti kuca i naprave > popravci. Prvo se pobrinite za teniske loptice - > stvarikoje su vam zaista vazne. Utvrdite svoje > prioritete. Sve ostalo je pijesak.'> > >Jedna od > studentica je podigla ruku i upitala sto je > predstavljala kava.Profesor se nasmijao. 'Drago mi > je da ste pitali.Nju sipam, da bi vam pokazao, da > bez obzira koliko mislite da vam je zivot pun,uvijek > ima prostora za salicu kave sa prijateljem.'> > > >Molim vas, podijelite ovo sa nekim prijateljem.> > > >JA UPRAVO JESAM... > ------------------------------ --------- hvala ti draga leu (04.03.2006. u 11:04)

bojko pokrenite se i posjecujte DOPISNU TEOZOFSKU SKOLU na blogu > http://aurum.blog.hr/ > eto sto kaze moj prijatelj ezoterik i teozof > ------------------ Moj prijatelj Bojko nazvao je ovo što pokušavam organizirati « vodiš dopisnu teozofsku školu preko bloga ». To je upravo dobro pogođen naziv « DOPISNA TEOZOFSKA ŠKOLA ». Hvala Bojko ! ------------------------------ ------ hvala prijatelju sto se odlucio na taj ljepi potez poducavajuci mlade drevnoj mudrosti: TEOZOFIJI sto u prijevodu bi znacilo "BOZANSKA MUDROST". pozdrav aurumu, boro (04.03.2006. u 11:11)

bojko sad sam cuo vic: znate li sto je to "666 i 999"? to vam je ZLO I NAOPAKO. hvala prijateljici na vicu, tu sjedi do mene i dobro se zezamo... al sam se ovo jutro raspisao, a bome ima i materijala.... cao... (04.03.2006. u 11:19)

Lovely Rita Meni nije jasno zakaj je bacio knjigu? Nije normalan. :D (04.03.2006. u 11:59)

ToČkiCa:) eo me u prolazu:))pusaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaa (04.03.2006. u 12:23)

bojko ni meni draga lovely, uvijek mi se gadilo to spaljivanje knjiga i sve ostalo po tom pitanju... pusa. (04.03.2006. u 12:32)

bojko tockici moja vejika pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ... (04.03.2006. u 12:32)

bojko --------------OTKRICE PREVARE--------------------- ---------------------------- ---------------------- STO NIJE DOBRO CINITI: IZVESNA "VIDOVITA" U POTPUNOSTI ME KOPIRALA, NI MANJE NI VISE, CAK JE UZELA I NASLOV MOJE SKRIPTE O KRISTALIMA, I TO: "ISCJELJUJUCE VIBRACIJE KRISTALA." ---------------------------- -------------------- tekst sam ispisao 1996. godine i naces ga na linku: http://www.val.hr/znan je/kristali.html ima ga i po drugim forumima... ----------------- ------------------------------ - doznao sam za nju preko google pretrazivaca u samome je vrhu trazilice kad se traze "BOSANSKI VIDOVNJACI", tako sto je i moj blog: http://budan.blog.hr/ bio uvrsten koju stranicu dalje. doticna VIDOVITA pripada grupi: http://www.astro-ezoterika.com > inace o sebi pise: OTKRIJTE STO VAS CEKA U BUDUCNOSTI i nalazi se na linku > http://www.vidovita.com ----- ------------------------------ ------------- ja otkrivam njenu buducnos da joj je prava: KATASTROFA!... porucujem takodjer da ispod navedenog teksta stavi ime autora teksta i izvor odakle je navedeno preuzela, inace vrag ce je odnesti kako je nju i doveo... -------------------- ----------------------------- bilo je ispisano na google, saturday, march, 4,2006 09:17:41 sa www.google.de/ BOSANSKI VIDOVNJACI ------------------ ------------------------------ - pitam svakog od vas: MOZETE LI VJEROVATI TAKVOJ VIDOVNJAKINI? dobrima, istinitim i ljepotom sacinjenim, onima koji sire ljubav, moj pozdrav. LAZOVIMA, PREVARANTIMA, BITANGAMA I HOSTAPLERIMA, zalim ih i jer doce pod svoje... borivoj --------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------- ukoliko se ne upise moje ime i prezime kao autora teksta, naziv, mjesto i godina izdavanja teksta. poduzet cu odredjene mjere.... OVO VAM JE DANASNJE STANJE EZOTERIJE I TKO SVE NE SUDJELUJE U NJOJ.... pozdrav, boro (04.03.2006. u 12:36)

Lovely Rita Imaš ptičju gripu? To ozbiljno ili...? (04.03.2006. u 12:56)

plavo sunce :-*) .....ne brini.....ljubim te........PUSA (04.03.2006. u 16:02)

bojko draga lovely rita, poceo sam da kokodacem i ne mogu da letim, steglo i ukrutilo se ... pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... (04.03.2006. u 16:36)

bojko ne brinem drago moje plavo sunce, s vremenom na vrijeme primi me.... pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... (04.03.2006. u 16:37)

vedjak Dragi Boro, hvala ti što si se javio komentarom na blogu i drago mi je ako je sve u redu. Vidim da si već izgradio popriličan imunitet na ptičju gripu. Dakle, sve ide na bolje. Nestaško će još malo preuzeti žezlo! Drži se i čuvaj, moj prijatelju. (04.03.2006. u 16:50)

irida dragi bojko, vidim da si se razjezio, internet je kao dućan bez prodavača, raj za znatiželjne, a i sve one druge.ljudi su krali (i još uvjek kradu) i knjige s polica knjižnica i knjižara, zašto misliš da bi s internetom bilo drugačije. Mene tješi to da ljudi usput nešto i uče krstareći zanimljivim stranicama, poneki se samo uspoređuju s drugima.sve dok to ne potpisuju svojim imenom ima svrhu učenja, a osnovna intencija interneta i jest u tome da znanje učini dostupnim. človek ne jezi se! veeeeeeeeeeeeeeelika puuuuuuuuuuuuuusa! irida (04.03.2006. u 17:24)

Ofa kežual pozdrav dragom prijatelju vedranu, drugi put vise. (04.03.2006. u 19:26)

bojko moj pozdrav dragoj iridi. nije to prvi slucaj, vec je bilo ataka na taj moj ispis, odavde od nasih pa sam suzbio. problem je u necem sasvim drugom, sto su to beskrupulozni, beskompromisni u svojoj bezobrastini i harace po terenu uzimajuci od ljudi ogromne novce, za nikakve usluge, samo laz i maniopulacije, loptajuci se s naivnim ljudima od jednog do drugog. jedan mu uvali a drugi navodno razrijesi problem. cuo sam za takve price, a sve to ljudi skupo placaju i do 1.000 eura. stat cemo mi svim tima na kraj... pozdrav i pusa dragoj iridi, boro. (04.03.2006. u 19:31)

bojko --- "BVidyavati,de.....> wrote: ------------------ --------------- Dragi Borivoj, u mojoj potrazi zateozofima u Hrvatskoj, nasla sam Vas na forumu lune. Usrecila me je informacija o putovanju H. P.Blavatsky po nasoj zemlji. Nasla sam i blogVaseg prijatelja koji otvara skolu Teozofije. Tako sam sretna zbog toga.Vec se godinama pitam ima li prevedenih knijga na nasem jeziku,specijalno koje je u radu sa Majstorom Djuwal Khul-om pisala Alice A.Baily. Ja imam knjige na njemackom, zivim u München-u. Jel ste culi da se dusa H. P. Blavatsky opetinkarnirala i to 1983 u Petersburgu (Lenjingrad) u muskom tijelu i proci ce 5.Initaciju tj. postat ce besmrtni Majstor. To je info preko BenjaminCreme 1986, skotski teozof, slikar iz Londona. Citamzadnjih par dana budan.blog pa sam odlucila da Vam posaljem posljednuporuku jednog od mojih najblizih ucitelja ( napustio nas je14.02.1984-te, o moj Valentin) . To sam prevela iz njemackog. Najljepsepozdrav e iz snjeznog Minhena salje Vam Vidyavati Ne znam, jel je to bas hrvatski? „Ljubi svo čovječanstvo. Pomaži svim živim bićima. Budi sretan. Budi ljubazan. Budi izvorneiscrpnog veselja. Spoznaj Boga i dobrotu usvakom licu. Nijedan svetac nije bezprošlosti, nijedan griješnik bez budućnosti. Govori dobro o svakome. Ako za nekoga nemožesnaći pohvale pusti ga da ode iz tvojeg života. Budi orginalan. Budi kreativan. Budi hrabar –skupljaj hrabrost, uvijek i uvijek iznova. Ne oponašajnikoga. Budi jak. Budi iskren. Ne oslanjaj se na štakedrugoga. Misli svojom vlastitomglavom. Budi tko jesi. Sva savršenost i vrlina Bogaje u tebi skrivena –otkrij je. I mudrost jeveć u tebi – pokloni jesvijetu. Dozvoli da te milost Božja oslobodi. Neka ti život bude kao život ruže – Ona šuteci govorijezikom mirisa. „ Shri Babaji (Herakhan), veljača1984. "Neka sjeme ljubavi i ljudskosti u vama raste i donosiplodove." ----------- ------------------------------ ------ draga vidyavati, hvala ti na posjeti i na tvom pismu. u ponedjeljak ti odgovorim duze. sad sam samo u prolazu i prelistavam postu. pisemo se i na vezi smo. veliki pozdrav dragoj prijateljici, teozofu i svim teozofima u njemackoj. boro. (04.03.2006. u 19:41)

bojko eto draga irida, uz ono ruzno ima i mnogo ljepog i pozitivnog kao i ovo pismo od gospodje BVidyavati, teozofa iz njemacke. ono sto je najvaznije da me ljudi citaju, prate i usvajaju moja znanja. a to prati i nepodopstine, i to cemo suzbijati. stati tome na kraj, usput ih uciti.. pusa tebi irida, (04.03.2006. u 19:49)


- 16:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (8)
Prosinac 2015 (11)
Studeni 2015 (10)
Listopad 2015 (20)
Rujan 2015 (18)
Kolovoz 2015 (17)
Srpanj 2015 (24)
Lipanj 2015 (25)
Svibanj 2015 (25)
Travanj 2015 (25)
Ožujak 2015 (26)
Veljača 2015 (20)
Siječanj 2015 (27)
Prosinac 2014 (29)
Studeni 2014 (25)
Listopad 2014 (28)
Rujan 2014 (21)
Kolovoz 2014 (26)
Srpanj 2014 (28)
Lipanj 2014 (23)
Svibanj 2014 (26)
Travanj 2014 (26)
Ožujak 2014 (26)
Veljača 2014 (23)
Siječanj 2014 (25)
Prosinac 2013 (26)
Studeni 2013 (26)
Listopad 2013 (26)
Rujan 2013 (29)
Kolovoz 2013 (25)
Srpanj 2013 (17)
Lipanj 2013 (22)
Svibanj 2013 (28)
Travanj 2013 (26)
Ožujak 2013 (27)
Veljača 2013 (27)
Siječanj 2013 (26)
Prosinac 2012 (21)
Studeni 2012 (27)
Listopad 2012 (28)
Rujan 2012 (27)
Kolovoz 2012 (23)
Srpanj 2012 (15)
Lipanj 2012 (22)
Svibanj 2012 (24)
Travanj 2012 (24)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Uvodna poruka:

Poštovani Blogeri!

Objavljeni postovi:

Hvala svim znanim prijateljima i neznanim posjetiocima na komentarima na mom blogu!